Rabu, 30 Mac 2022

E18 – Kompaun Herba Tradisional Cina Dengan Kelebihan Yang Unik

E18 merupakan kompaun herba tradisional Cina berkualiti tinggi yang dirumuskan dengan lebih daripada 10 jenis herba Cina terpilih...

E18 – Kompaun Herba Tradisional Cina Dengan Kelebihan Yang Unik

E18 – Kompaun Herba Tradisional Cina Dengan Kelebihan Yang Unik:

1. Di Malaysia, jabatan berkenaan di bawah naungan Kementerian Kesihatan telah mengklasifikasikan E18 sebagai "Perubatan Tradisional Cina" berdasarkan ramuannya, tetapi tidak tergolong sebagai makanan. (Namun demikian, ia tergolong dalam kategori makanan di Taiwan, yakni ia menepati piawaian keselamatan untuk produk gred makanan)

2. Ia telah didaftarkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia di bawah Perubatan Tradisional Cina: EX18 MAL21116092T.

3. E18 merupakan kompaun herba tradisional Cina berkualiti tinggi yang dirumuskan dengan lebih daripada 10 jenis herba Cina terpilih. Ia memberikan kesan terapeutik kompaun herba tradisional Cina.

4. E18 tergolong dalam kelas perubatan tradisional Cina dengan spektrum yang luas. Orang ramai boleh membelinya dengan sendiri dan mengambilnya dengan selamat tanpa diagnosis dan preskripsi doktor.

5. Keselamatan dan keberkesanan E18 telah terbukti melalui eksperimen selama 6 tahun sejak ia dibangunkan pada 2016. Beberapa hasil penyelidikan perubatan telah disiapkan oleh beberapa pasukan penyelidik perubatan, antaranya termasuk 10 penyelidikan kanser dan 1 penyelidikan COVID-19.

Sila ikuti halaman Facebook kami untuk maklumat lebih lanjut :  www.facebook.com/tianxian/


Share